Bence haritalama olsa iyi olurdu.ben 1 seneye yakın kullanıyorum çok memnunum.bendeki 10 tane harita çıkarıp kaydedebilir.yani farklı evlerde kullanacagin zaman o haritayı seçip acabiliyorsun.bir de mesela tek mutfağı temizlesin istersem oraya yolluyorum.evde yokken açtığımda haritadan izliyorum nereyi temizlenmiş,nereyi temizleyecek diye.