Bende ertelemem.her hafta dolabımı düzenler, aldıklarımı temizler yerleştiririm.akşamdan her tarafı toplar sabah kahvaltıdan sonra süpürür mop yaparım, hafta da bir de bezle dilerim süpürgelikleri falan. Sarımsak soymayı yıkamayı sevmediğimden her sene 2 kilo alır rondoda çekip buzluğa atarım, lahmacun börek türleri şeyleri fazla ypıp buzluğa atarım, hep hazırda pişmiş etim nohutum bulunur.öünkğ temizliğe girişince yemek yemeyi, yemek yapmayı unuturum o yüzden son dakika hemen buzluktan çıkarır bişeyler yaparım. Makinada temiz bulaşık bırakmam, çamaşırları telden alırken katları yerleştiririm.birde çamaşırları 800 de sıktırıyorum o yüzden ütüye gerek kalmıyor.her sabah çayı koyunca balkon yıkarım, banyoya girsem temizler çıkarım, yataktan kalksam toplar giderim. Bu yüzden birkaç gün temizlik yapmasam bile en fazla toz olur evimde dagınık lık olmaz. Yazın arı gibi yiyecek hazırlığı yapıp(salça, konserve, domates, biber, tarhana, bamya, fasulye vs) , kışın yerim 🤣