Gizemarel 19 gün oldu sezeryan doğum yapalı benimde arada bi sızı giriyor cok devamlı bi Ağrı sızı değil ama ara sıra olup geçiyo bide ameliyat yerinin üst göbeğim dokununca acıyo kime sorsam bana normal dedi 7 kat kesiliyor ve damarlarda kesildiği için cok zaman alacak tam olarak iyileşmesi diyor herkes ama doktora sormadım