Beybiberen lansinoh çok iyi akıtma falan olmuyor aventi su biberonu olarak kullanıyorum bazen resmen dökülüyor Herseferinde kontrol ediyorum bi kaç kere gece komple ıslandı yavrum bende açık kalıyor sanmıştım 😂lansinoh biberonu da çok sıkmamak gerek sıkınca resmen fışkırıyor bilginize bebeğin gırtlağına kaçabilir kontrol etmeniz gerek ters çevirdiğinizde hiç damlatmaması gerek bütün biberonları kullanmış biri olarak söylüyorum benim kız çok hızlı mamasını içiyordu o yüzden hepsini denedim ama bi çare bulamadık huyu böyleymiş