momybaby ben de diğer aşılarımı yaptırdım ama bu aşıda gözümle gördüğüm şeyler olduğuu için korkuyorum, çünkü herşey normal giderken çocuk baba dede diyebiliyorken birden o aşı sonrası aşırı değişimi gözlemlemek korkutucu oldu benim için, doktorumuz şuan zorlamıyor ama bir yandan da çocuğun kızamık olursa beynine zarar verir diyerek korkutuyor çok aradayım ya