Kızlar benim de kafam çok karışık.. benim oğlum 22aylik. Biraz geriden takip ediyor gelişimini. Fiziksel olarak iyi, yalnız 20 aylıkken yürüdü. O zamana kadar her şeyi yaptı aşama olarak sadece tek parmağımızı tuttu guvenemedi kendine. Babasıyla konuşuyorduk, artık doktora götüreceğiz bu böyle olmaz diye. O gün bağımsız yürümeye başladı. Mesela yolda bir basamak görse emekleyerek çıkar sonrasında ayağa kalkarak devam eder. biraz saglamci bir özelliğe sahip. Mesela diğer odadan çağırırım gel diye gelir. Al dediğim şeyi alır ama vermeyi bilmez. İstediği şey olunca tutar elimden gel gel der, götürür ama işaret parmağıyla göstermez. Kitap karıştırmayı çok sever ama içinden etkinlik yapamayız. Oyuncakları yere fırlatır genelde. Ama arabayı karşıya sürerek gönderir ya da topu atar.sevinince ,heyecanlaninca ayaklarını hep döndürür. Fazla kelimesi yok. Teyze, anne, dede,baba,gel. Göz temasında sıkıntı yok. Hatta dikkatli bakar.
O kadar ikilemdeyim kiii. Bu postu görünce endişelendim iyice.
İnşallah yavrucak kısa sürede şifa bulur🙏