@_mmom Allah razı olsun teşekkür ederim ben aşıyla ilgili yorum da yazmadım postumda da gecmiyor öyle bişey sadece üzüntümü yasıyorum gercekten paylasmak iyi bişeyler duymak istedim belki benim. Kızım oglum yasadı suanda konusuyor gibi bişeyler bekledim öncelikle bebkligi iyiydi dede anne baba diyordu sonra bunla r birden kesildi 12 aylıkken 13 aylıkken yürüdü ve göz teması bebekken vardı 10 aylıkken göz teması gitti 11 aylıkken cok az emekledi 16 aylıkken göz teması ve ismine tepkisi geldi fakat hic bir zaman ayına göre İlerlemedi hep eksikti parmak uclarında yürüme kendi etrafında dönme oyuncak ve insanlarla ilgi oyun yerine bardak tabak kumanda takıklıgı devam etti kendş halinde oynamayı sever yasıtları var kuzenleri götürüyorum sıklıkla ama cok bunalır sevmez eşyaları yere atmayı sever camasır makinası izlemeyi vs. Bircok işte