Merhabaa öncelikle nereden başlıcagımı bilemiyorum uzun zamandır kızımda bir farklılık seziyordum fakat 18 aylık olmasını bekledim ve bugun götürdüm otizm teshis konuldu rapor cıkıcak cuma günü ve özel egitime baslanacak bi yandan mutluyum erken farkettim bi yandan da cok kotuyum anne olan herkes anlar duygularımı ben bir kez bile duymadım kızımın anne demesin sarılmasını parkta farklı anne kız ilişkisi görünce hep imrenirdim dualarınızı istiyorum umarım kızım biran önce düzelir birde bi rastgele aileyle denk geldik onunda oglu otizm ve bakım parası Alıyormus 3.300 sizce bu dogrumu alan var mı ve birde bu fiyatlara aylık kres bulabilirmiyim