Y-A-Annesi ayy çok güzel soru, ben de şurada bekleyeyim 🤭
Bu arada gerçekten ebebekteki baby plus termos çok güzel. Benim kızım anne sütüne ek mama da alıyor ve o termosu mamanın suyu için kullanıyorum, uzun süre sıcak tutuyor. Ek gıda için de harika olur 🤌🏻