Deva22 Bugün 4.gün bebeğim kaka yapmadı kan ilacına bağlıyorum çünkü en fazla bir gün yapmadığı oluyordu. Başından geçen anneler neler yaptınız ilaca ara mı vereyim yoksa alışır mi bünyesi. Bebeğim 4 aylık yeni başladık ilaca