Kızlar bebeğim 20 günlük yenidoğan bebekler hep uyur sakin olur diyorlardı benimki gündüz sürekli ağlıyor azıcık uyuyor 15 dk sonra feryat ile uyanıyor. Sadece memede susuyor habire koynumda olmak istiyor hatta bazen kucak da kesmiyor belli şekillerde tutulmak istiyor. Çok hareketli bir bebek kendini döndürüyor yatakta bazen şaştık kaldık. bunları yaşaysn var mı bu hep böyle mi gidecek ben kafayı yemek üzereyim de😂