Bebeğim 6.ayını doldurmak üzere rotayı yaptırdım ama menenjiti de düşünüyorum ama kime sorsam yaptırmamış ve eczanem ile görüştüm o da bebeğine yaptırmadığını söyledi ve haliyle tereddüte düştüm. Sizlerin bu konuda görüşleriniz nedir acaba. Yaptırmalı mı, yoksa gerek yok mu. Yan etkileri çok mu