Oglum03 Muayeneden en az yarım saat önce olmanız gerekiyor çünkü yanlış hatırlamıyorsam 15 dk arayla bebeğin gözüne damla sıkıyorlar göz bebekleri büyüsün diyeymis, muayene sırasında ağlıyor evet ama Her bebek bir değil bazı bebekler ortalığı yıkarken benim ki sadece o an ağladı mesela. Ama onların göz sağlığı için sadece bi anlık canı yanıyor..
Eğer doktor bir sorun görürse yada şüphelenirse 2.’ye çağırıyor ama bir sorun yoksa bidaha çağırmıyor, çok şükür bizde bir sorun olmadı. Muayene sonrasında bir damla yazıyorlar enfeksiyon için ama ben kullanmadım, tercihim kullanmaktan yana olmadı. Bir sorun olmadı çok şükür. Bir süre sonra gözleri çapaklandı bende anne sütü sürdüm 2 güne geçti 😇