Gezginanne35 ozgealpaslan bezini ve ıslak mendilini kullanıyorum memnunum ama ıslak mendilini gidip de beyaz sabun yada kokulu olanlardan almayin yenidoğan alın. Ben o hatayi yaptim beyaz sabunlusu resmen köpük köpük oldu
MelisaGoktugMommy ozgealpaslan turco baby bezini ben pek begenmemistim islak mendilide zeytinyagli olan ve yenidogan olan guzel
ozgealpaslan Nlvdgn kafam karıştı ben Prima kullanyrm cok pahalı hergun arttı geçicem Turcbo baby nasıl almalıyım Maxi var junıor var 🤔 5 aylık oglum yardımcı olabilirmsnz cnm
ozgealpaslan Haffuse ☺️cnm hepsı burada soylcktn ama Maxi junıor var 🤔 2 seçenekleri var hangusıden almama lazm acaba bıde
Gezginanne35 ozgealpaslan 4 numara maxi olur 8 kiloymus bebeğiniz benimki de 1 ay önce 7 kiloydu şimdi 8 olmuştur belki bende 4 numara maxi sipariş ettim 4 aylık bebeğim
serebro ozgealpaslan baby turco dogadan bebek bezi ve islak mendilini kullandım memnundum. Arada indirimde yakaladikca alıyorum. Baby turco kırmızı mavi paketi beğenmedim çok naylon hasır hasır geldi bana
Deletedmom_24 ozgealpaslan bebeğiniz kaç kilo ben de kullanıyorum 5 aylıkken 3 veya 4 numara kullanıyordum kilosu na göre çocuğun