oznur23 Merhaba. Bu aralar kış için domates sos, menemenlik, taze fasülye, barbunya, meyve suları hazırlığındayım. Siz kış için buzluğunuza neler koyuyorsunuz? Konserve şeklinde kış hazırlığı yapıyor musunuz?
Dmt-01 oznur23 bende taze fasulye ve patlıcan oyup koydum birazda patlıcan kızarttım imam bayıldılık henüz domates işine girişemedim çalışıyorum anca haftasonu yaparım heralde başka da aklıma gelmiyor
Sldmrt oznur23 konserve şeklinde domates sos, menemen, kırmızı ve ueşil yağlı biber turşuları yaptım biraz da buz dolabına yemeklere katmaya tek kullanımlık taze domates poşetleri yapıp koydum, biraz irice biber doğrayıp koydum kızartmalık. Köyden peynir ve tereyağ getşrttim buzluğa koydum fiyatlar sürekli artıyor riye stok yapmak istedim. Fasülyeyi önceden buzluğa koyardım bu sene konsrve yapacağım buzluk kokusu siniyor hoşuma gitmiyor.
Asyaveannesi04 oznur23 domates sosumu henüz yapamadım minnoşumdan işten ve gezmekten ama barbunya,bamya, fasülye, bezelye , ilikli kemik sularımızı koydum çok şükür ağız tadıyla afiyetle yemek nasip olsun inşallah 🙏🏻🌺🌺
pattisanne oznur23 menemen yaptım karnıyarık için patlıcan kızartıp difrize attım acılı ekşili topalak köftesi yaptım bugünde içli köfte yapicam geriye kaldı köz biber mezesi için biber közleme incir reçeli ve de biber dolmasiiii
pattisanne oznur23 ya teşekkür ederim ☺️ biber dolmasını başını kesiyorum sıcak suya atıp 3-4 dakika sıcağında bekletip hemen çıtçıtlı buzdolabı poşetlerine koyuyorum ardından difrize atıyorum kışında çıkarıp kıymali etli dolma yapıyorum aşırı lezzetli oluyor şiddetle tavsiye ediyorum 😍
oznur23 pattisanne onu da deneyeceğim bir de köy biberlerini ve kıl biberleri doğrayıp buzluğa atıyorlarmış çıkınca kızartıyorlarmış ya da yemekte kullanıyorlarmış onu da yapacağım 😀
oznur23 Sldmrt kesinlikle yapacağım, bebişle yemek hazırlamak daha bir kolay olur böylelikle. Hatta yemeklik soğanları da doğrayıp koyabilirim belki
pattisanne oznur23 ohh şimdiden ellerinize sağlık 😍 bugün duydum sera-bir başkanı domatesin kilosunun kışın 50 lirayı geçeceğini söylemiş muhakkak domates konservesi de yapın ☺️
oznur23 pattisanne amaaan 50 lira ne sanki ülkemizde yetişemiyor gibi, ne acı 🥹 o da aklımda bebişten fırsat bulunca yaparım çok teşekkür ederim ☺️
Ummuhan09 Kızlar ben beceriksiz oldum iyice neden acaba yaşadığım evi köyü istemiyorum mutsuzum ondan mıdır sizce