ececelikk33 1 aylık oldu bebegim emziriyorum emzik almıyor biberon da ben verme taraftarı değilim ama dışarıda nasıl yapacağımı bilmiyorum bi avm piknik çarşı gezme vs nasıl yapıyorsunuz siz anneler biberon kullanmayıp dışarıda nasıl besliyorsunuz ?
Ececan2006 ececelikk33 disarida cok uzun isim yoksa emzirip cikiyorum , uzunsa isim disarda emziriyorum
cicek10 ececelikk33 emiyorsa asla başka bşr şey vermeyin Emzirme örtüsü kullanın bu en doğal olaylardan biri tabi ki her yerde emzireceksiniz Benim kuzenim çarşaflıdır ama asla emzirme konusunda çekinmez örtü ile her yerde emzirir sakın kendinizi çekmeyin
Zeynep_Akan ececelikk33 keşke benim bebeğimde emse de dışarıda nasıl emzirecegimi düşünsem emzirememek daha kotu inan bana biberona alışınca seni istemez yapma emzirebildigin kadar emzir bu konuda çok üzülen 35 günlük bı anne olarak yazıyorum sana bunları