Svlkrmn Bebeğim 45 günlük son 3 4 gündür sürekli ağlıyor ve uyumuyor. Gazını çıkarabiliyor ama kakasını yaparken zorlanıyor ve yapamıyor ağlamaya başlıyor. Neoclc önerildi fakat üzerinde 4 10 yaş yazıyor. Aranızda kullanan var mı?