DarkSwan benim bebeğim de çok ağlamıştı ebe 37,5 geçmeden verme ilaç dedi vermedim çocuk çok huzursuz oldu çok ağladı verdim calpol 10 saat uyudu sese falan hemen kalkar normalde bildiğin baygın gibiydi doktoru aradım sordum normal dedi emmeye kaldır açlık ağır basar emer dedi emdi de Cidden korkma uyusun canım dinlenir. Ama ateşini kontrol et gece