Sebebini anlamıyorum yeni uyandığında sevindiğinde gülerken bile hep vuruyor kırmızılaştı kollarım felan kaşıkla felan vuruyor böyle gerilip gerilip öyle oluyor anlamıyorum ama canım da acıyor üzülüyorum yapma diyorum yani aylardır güzellikle söylüyorum hep cici diyorum herkese hayvanları severken bebekleri severken hep öyle sevdiriyorum her akşam çok şükür babası öper sarılır bakar bize. Ama oğlum 17 aylık hep vuruyor hep vuruyor mutluykende yapıyor yeni uyandı şimdi geldi geldi gerilerek yüzümün orta yerine yapıştırdı