Kızlar oğlum 3 ay 17 günlük son 2-3 gündür gündüz uykuları aşırı azaldı yatırıyorum binbir türlü zahmetle 10-15 dakka sonra tekrar uyanıyor sıcaklardan falan dedim ama bu aylarda böyle mi oluyor acaba böyle mi devam edecek tecrübeli olanlar yazabilir mi? Yıldım valla artık