Bisracinarkartal Kızlar salonum tek cam fon çok daraltiyor.bu perdeden yaptırmayı düşündüm sizce fonmu yoksa bumu daha güzel durur Koltuklarım L şeklinde koymak durumunda kaldım oda ne çok büyük nede çok küçük öyle solim
anonimhanim_ Bisracinarkartal artık fon kalmadı ya bence hiç alma hem masraf hem kalabalık sade şık bir perdeyle güzel görüntü olur bence