Nilsu20 Kızlar selam bugün kan testi verdim 12.88 çıktı. Herkes arada kaldı. Böyle olup bebeğini kucağına alan var mı. Ya da böyle olup negatif sonuç alan 🥹
ogretmen61 Nilsu20 adetiniz geçti mi yoksa geçmeden mi test yaptınız? Düşük çıkması çok problem değil 2 gün sonra 2 katına çıktı mı tamamdır🥰
Nilsu20 ogretmen61 bugün olması gerekiyordu aslında ama olmadım. 30 günlük döngüyü doldurmama ise 5 gün var
Dilos01 Nilsu20 son adet tarihiniz nedir acaba bizimde bi kac korunmasız iliski oldu da 1 Ağustos da oldum en son 1 eylulu bekliyorum kızımı emziriyorum ama bilmiyorum yine de
Nilsu20 Dilos01 28 temmuz son adet tarihim ben 25 günde 1 mutlaka olurum bugün gelmeyince merak edip gidip test yaptırdım
Miracinannesi52 Nilsu20 5 üzeri hamile kabul ediliyor canım olabilirsin de ama bende 15 çıkıp kimyasal gebelik geçirmiştim doktora git bence
Miracinannesi52 Nilsu20 adet günüme bir kaç gün vardı acile gitmiştim hastaydım kanda beta hcg 15 çıkmıştı sonra adet günümde de şiddetli adet oldum doktor kimyasal demişti gününün geçmesini bekle canım ondan sonra git kadın doğuma
birprensannesii_ Nilsu20 benımde Aralık ayında 12.55 cıkmustı 4 gün gecıkmıstı kan testı yaptığımın dıger gunu adet oldum kımyasal grbelık gecırmişim