Nur98 26 aylık oğlumu emzirirken 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. 2 kadın Doğum doktoruna sordum. Emzirmek ne bebeğine nede karnındakine sağlık problemi oluşturmaz. Mümkün değil. Zaten birkaç ay içinde sütün kesilecek dedi. Hamile annenin sütü bebeği zehirler derler. Öyle birşey yok dediler. Sonra çocuk doktorumuzu aradım. Evet hiçbir şekilde sağlık sorunu çıkmaz ama sen hem bebeğine hem karnındakine yetemezsin. Karnındakine haksızlık etmiş olursun. Emzirme dönemin çoktan bitti emzirmeyi kes dedi. Oğlum da aşırı memeye düşkün ve benim sütüm gerçekten çok fazlaydı. Birkaç defa bıraktırma girişimim olmuştu. Ama o süt dolması agrı yüzünden bıraktırmamamıştım. Doktor bana önce bebeğini göğüslerin tamamen boşalana kadar emzir eczaneden 15 cm lik elastik bandaj al. Ve göğüslerini sıkıca sar 4.5 gün hiç çıkarma. Bunun amacı kanalları sıkıştırıp süt dolmasını engellemek. Böylelikle sütün agrı sızı mastit olmadan 3.4 gün içinde kesilecek dedi. Dediğini yaptım. 4. Gün sütüm kesildi. Önceki denemelerde 1 haftada azalmamıştı bile. Çektiğim acıya yanarım. Bu şekilde hiç acı çekmeden sütüm kesildi. Bu sürede de oğlum tabiki emmek istedi. Ama sütümün gittiğini artık gelmediğini söyledim. Yinede açıp bakmak istediğinde açınca sargı bezini görünce uf olmuş dedi ve 2 gün içinde de istememeye başladı. Böylelikle 3.4 güne hem oğlum unuttu hem sütüm kesildi. Bu şekilde yapmanızı tavsiye ederim.