Azros Ben de e bebekten almıştım doğumdan 1 hafta sonra kullanmaya başladım sarkmam olmadı kılolar da gitti epey faydasını gördüm hem diyet hem korsenın
ipektaspinar Ben de 1 hafta sonra başladım çok da memnun kaldım owli almıştım sarkmam çok az var ama hamilelikten değil hafif kilodan 😅