Elifff Merhaba 4,5 bebeğim grip oldu kızım kreşe başladı ilk o oldu sonra ben benden de bebeğime geçti şükür ateş yok ama hapşuruk ve hafif burun akıntısı var evde ne yapmam gerekiyor