4 aylık olduk 4 ay boyunca dolu dolu kusuyordu sürekli. Kilo alımı iyi olduğu için doktor önemli değil dedi. Reflü büyük ihtimalle her bebekte genellikle oluyor dedi. 2 doktora götürdüm ikiside aynısını dedi. Karnını doyurduktan sonra en az yarım saat dik pozisyon da duracak. Gazını hemen çıkarmayacaksınız. Bunları yapıyorum artık ve Çok şükür 4 aylık olunca azaldı kusması. Bir de bebeği azar azar doyurmak en doğrusu. Benim bebeğim mama alıyor. Normalde mama arkasında 150-180 cc diyor ama vermiyorum 100 bazen 120 cc veriyorum. Karnına dokunuyorum şişmişse içirmiyorum daha fazla. Bazen 60-90 cc veriyorum 2 saat sonra bir 60 cc daha veriyorum ki kusmasını engelleyim diye. Bebekler doyduğunu bilmiyor. Balık gibiler verdikçe yiyorlar ama reflü yapıyor çok yanlış bie şeymiş öğrenmiş oldum bende. Annelik iç güdüsüyle veriyordum artık aç kalmadığından eminim cc kontrolünü biliyorum vicdan yapmıyorum. Sizde deneyebilirsiniz bunları.