bebeğimin yüzünde doğduğu günden beri varlar, biraz da fazlalar açıkçası. Biz yenidoğan oluşuna, sıcaklara falan bağladık taa ki doktorumuz görüp bu egzama diyene kadar, ama benim görüp duyduğum bütün egzamalar kızarık şekildeydi, böyle değildi. Acaba başlangıcı falan mı, başından geçen anneler sizlerinde böyle mi başlamıştı? İnanmak da istemiyorum açıkçası, ne bileyim 37 günlüğüz henüz. Duymadığım görmediğim şeyleri duyar görür oldum bebeğimde.. daha başka şeyler de var neyse birkaç tane fotoğraf bırakıyorum şimdiden teşekkür ederim yorum yapacaklara 🥺💕


