sadbut
Tekrarda cook gecmisler olsun🥰
Risk falan yok, sen bikere kafandan bunu tamamen cikar. Zaten doktorun da oyle soylemis.
Neden kaynikli oldugunu da cozumleyemezsin ki.bu konuda bosuna yuregini yorma.
Kizimi ozellikle hastaliklardan korumadim. Yerlerde yuvarlandi, parklarda sürdü, oral donemde eline ne gelse agzina atti.
Aman mikrop aman hastalanirsin diye hic sarmadim pamuklara. bagisiklik mikro organizmalari almayla gucleniyor. Yani normal bir bebek neler yapiyorsa, ona izin verdim.
Elbette belirgin bulasici hastalik yasayanlardan uzak durdum, uzak duruyoruz hala🤗
Bagisikligi dusuk olan her birey, sik sik hasta olur diye bir kavram yokmus😅 bunu doktordan duyunca şok oldum.
Cunku ben kabullenemedim ilk etapta.
Doktra, bir yanlislik olmali, Kizim sik sik hastlanmiyor bile, sadece alerjik hassasligi var" diye karsi ciktigimda soylemisti.
Hala da öyle, grip oldugunda bile Allahin izniyle 3 gunde en zor donemi atessiz geciriyor.
Gecen kis viral olan domuz gribine yaklandiginda ilk kez inatci atesi oldu, o da en yuksegi 39.5
Yaz aylarinda polene bagli hassasiyet yasiyor kizim, gozleri akiyor, haftalarca kesilmeyen kuru oksuruk yasiyor.
O zamanlarda ozel ilgi ve gerekli tedavileri uyguluyorum.
Bunlarin sebebi olarak bagisikligin zayif olabilecegi soyleniyor hep doktorlar tarafindan.
Bir de cok hassas bagirsaklari var, paketli gidalarin bircogu bagirsaklarinda kanli kaka yapiyor hala,
Katki maddesi icermeyen dondurma, cikulata ve bebek biskuvisi aliyorum marketten sadece.
Baska hicbir abur cubur yedirmiyorum.
Bu durumun hayati boyunca devam edecegini tahmin ediyorum.
Ama bu ne kizimi ne de beni yormuyor cok sukur.
ek gida doneminde de, simdi de, oyle amaaan op organik, amaaa super temiz diye gidalarda kendimi hirpalamadim, hirpalamiyorum.
Sen de cok cok ince eleme, takip ve doktorun onerdigi takviyeler olacaksa, elbette aksatmadan devam et,ve hayatin normal akisindan kendinizi men etme.
Kizimi riskli gorecegin, oyun alanlarinda oynattim.
Havuzlarda, denizlerde yuzdurdum.
Havuzdan ishal ve mantar kapti🤣
Tum olumsuzluklara ramen,Onun cocuklugunu dolu dolu yasamasina hep destek olmaya calisiyorum.