Merhabalar
1.5 yaşındaki oğlumda erken konuşma erken yürüme hiperaktivite gibi şeyler var sürekli atik oyun oynamaktan ziyade iletişimde kalmakta yana halk değişiyle yaramaz. Ama inanılmaz algısı açık. Bu nedenle psikoloğa götürme kararı aldık ve kişisel gelişim tarama testi önerdiler. Yaptıran bar mı ileri veya geri çıkan oldu mu deneyimli annelerden bilgi rica ediyorum .. şimdiden teşekkürler