Nurguven önce endişe etmeyin bu bir süreç ve geçeçek bunu bilin.
Ben çok korkmuş endişelenmiştim ama gerçekten gerek yokmuş.
Bebeğinizi emzirin bol bol uyandırıp uyanmıyorsa soyun tamamen ıslak mendil ile silin uyanır illaki sarılık uyku yapıyor uyuması normal.
Bende sağım yapıp verdim sütümü korkudan biberon dayadım çocuğa hatta ve alıştı hala sağım yapıyorum 5.aydayız biberon vermeyin tavsiyemdir. Uzaktan demesi hoş geliyor biliyorum bende öyleydim ama keşke dememek adına söyledim .
Birde ışık açık uyutun gece gündüzleri de yüzüne güneş gelmeyecek şekilde Güneşte yatırın camın önünde yatırdım ben o ay komple..çok geçmiş olsun rabbim şifa versin tüm bebeklere 🤲