betusgani 0-AB uyuşmazlığımız var bebeğimle benim aramda. Bu durumu yaşayan var mı ? Süreci nasıl atlattınız ?
Cansus betusgani benim kızım da vardı 2 gün arayla kan alınarak takibi yapıldı. Sonuçları hep sınırda geldi eğer yüksek gelseydi yatış verilip foto terapi yapılacaktı. 15 günde tamamen düzeldi
betusgani KaptanMarvel çok ileri ki düzeyde değerler de kan değişimi yapılıyormuş, bizim değerlerimiz düşüyor ama çok yavaş ilerliyor süreç 😕
betusgani Cansus benim oğlumdan 1 hafta boyunca kan alındı daha 10 günlük artık götürmüyorum delik deşik ettiler ellerini 🙄 en son düşüyor ama yavaş dedi 🤷🏻♀️ Bu süreçte neler yaptınız evde
Cansus betusgani sadece takip ettim başka birsey yapmadım ama bizim de değerler yavaş düşüyordu sonra artık gelmeyin dediler kendiliğinden geçti
annelikyolculugum betusgani oğlum da yaşadım sarılığı 14.8 e kadar çıktı fototerapi aldı bir gecede büyük oranda azaldı. Sütüm de azdı mama verdik beslenme yetersizliği arttırıyor. Ama geçiyor içinizi ferah tutun Rabbim yardımcınız olsun ♥️
betusgani annelikyolculugum bizimde o değerlerdeydi doğduğu ilk gün fototerapi aldı ama geri yükseldi, simdi düşüşteydi en son cuma verdik kan daha da gitmedim 😕
betusgani Mirosumm8895 ben emzirmesem bile kendisi kalkıp emmek istiyor, İnsaAllah toparlarız en kısa zamanda 🤲🏼