KaptanMarvel Katun Böyle kozmetik firmalarının kremlerini bırakalı çok oldu , aslada önermiyorum kimseye . Güzel bir cildiyeye gidin size uygun seriyi versin
pogacayanakk Katun ben kullanıyorum nemlendirmesi güzel ama uzun vadede kullanınca cilde zarar veriyormuş elimdeki bitince dermokozmetik markalarından birinden almayı düşünüyorum
ikizerkekannesi Katun kullanıyorum cildiniz kuruysa bence yeterli değil birde düzenli kullanmak gerekiyor elimdeki bittikden sonra tekrar almam galiba