Anneliği bu kadar zor olduğunu bilmiyordum gerçekten 🥺 çok isteyerek bebek sahibi olduk ama bana gerçekten ağır geldi yani nasıl desem kollarım çok ağrıyor uykusuzluktan saf gibi oldum sabrım kalmadı en ufak şeyde bile çok sinirleniyorum. Şuan 3.aya girecek hep böyle mi olacak normal bir ağlama değil sürekli katıla katıla şuanda atak döneminde de değil sağlık sorunu da yok çok şükür hepsi geçti. Çok bunaldım iki kere dışarı çıktık ikisinde de koşa koşa döndük eve eşimle, eğlendirmek için elimden geleni yapıyorum ama yok. Sürekli kolumda sallanarak uyumak istiyor sağ kolum çok ağrıyor artık. Tecrübeli annelerim ne zaman geçer bu durum nolur yazın çok özeniyorum şöyle uslu bebekleri gördükçe. Sizlerin bebekleri ne zaman böyle ağlamayı bıraktı nasıl alıştınız anneliğe bir türlü benimseyemedim bu durumu🙁😞