5 aylık bebeğim 3-4 kez emip sanki bişeyden rahatsız olmuş gibi ağlayarak memeyi bırakıyor sonra tekrar meme için ağlıyo hem emmek istiyo hemde verince hemen bırakıyo gaz mı desem 5. ayına kadar hiç gazlanmamış bi bebek 5. ayda gazlanır mı ya da başka ne sebep olabilir fikirlerinize ihitiyacım var