Kızlar Bana %40 indirim çıkmıştı 6-7 tane takım aldım kızıma Bu seneden kalanlar da var yeter yani şimdi çorap falan da alayım diyorum çok mu abartıyorum sizce bir de diğer kısmı küçük Ona da bir tayt falan%30 indirim varken elimde tek eksiği çorap falan kaldı yani