Aasesa 🙂🙂yani benlede dalga geçiyorlar demeye çekiniyorum kasapta binbir türlü yere sürülüyor insanlar elliyor kim ne kadar dikkatli nereden bilebiliriz dimi. En güzeli süzgeçe koyup suya tutuyorum içimiz rahat ediyor en azından hemde o ağır kan kokusu tadı olmuyor kıymada bilemezler bacım o iç rahatlığını boşver 😁