Lasyos kırmızı benekler dediğin aynı egzama gibi mi elini sürdüğünde biraz sert mi bir çıkıyor bi bakmışsın orasi geçmiş baska yer cıkmış oluyor mu döküntü diye geçiyor benim kızım da var tam 3 aydır gitmediğim yer kalmadı eşim askeri personel olduğu icin farkli bir memlekete geldik burdaki alerji uzmanı özel bir şampuan ve krem yazdı cok şükür iyi geldi bu ayın sonunda teste giricek ek gıda veremez duruma geldik çünkü dokunsak bile döküntüler ortaya çıkıyordu teni cok hassas geciktirme bir doktora göster özellikle alerji uzmanına ben geciktirdim bir anda çoğaldı bir yerde çıkıyor orda geçiyor baska yerde çıkıyor ve bir anda oluyor hic birşey yokken kucagimdayken saniyede oluşuyor