2bebislianni ya ben aldım ama kullanamıyorum oturup kalkamıyorum benimki normal bel korsesi şeklinde olanı, harika çok kaliteli fakat kullanamayınca işe yaramıyor nefes alamıyorum içinde, hatta ki 2 saat taksam karnım ağrıyor halbuki 6 ağ önce sezaryen doğum yaptım yani oldu baya. Ben kullanışlı bulamadım o yüzden. Kaliteli olması kullanışlı yapmadı onu