6 aya yakındı ilk yürüteç alıp koyduğumuzda. Aynı zamanda yürüme Arkadaşım da aldık 9 aya yakın bindi her gün koydum sonra sıkıldı binmedi. Ağladı şimdi 11 aylık. 1 aydır falan sıralıyor. Ayakta durmaya basladı kısa kısa. İlk zamanlar parmak ucunda yürüyordu şimdi tam basmaya basladı. Biraz yapı meselesi bence. Ben kendim 18 aylık yürümüşüm kızım 1 aya kalmaz yürüyecek inşallaj hiç oturmuyor bizi sürekli elinden tutup yürüyoruz. Yürüme arkadaşımı daha yeni yeni kullanıyor