Murataleyna Bebeklerin o aylarda uyku sirasinda desteğe ihtiyaç duymaları çok normal. bir şeye geç kalmış da değilsiniz. Her bebegin huyu bir değil ki tek bir kural her bebeğe uysun. Onun ihtiyaçlarına göre hareket edin ve rahat olun derim.Su an size ihtiyacı var😊 Tek tavsiyem emzirdikten ya da mama verdikten sonra yanınıza yatırıp elini tutabilirsiniz uyumadan önce. Ben öyle yapmıştım. Su an hala elimi tutarak uyuyor 2 yaşında Ama 10. Ay civarında başladı bunu yapmaya ve kendi buna hazirdi. O zamana dek emzirerek,sallayarak her şekilde destekle uyuttum. Yani aslında her bebegin ve annenin deneyimi farklı olur. Yani daha çok küçük benim fikrim. Sizin için zorlayıcı olmuyorsa nasıl uyuyorsa öyle devam edin, büyüdükçe kendiliğinden gelişecek. Zamana bırakın 😊