4 hafta önce Kardeşimin kan değerini paylaşmıştım TSH değeri yüksekti ve ilaç kullanıyordu hamile kalınca dozu yükseltildi düzenli olarak kullandı dün de bebeğin kalp atışını duyamamis doktor geçen cuma günü ölmüş bebek 8+3 de bugün kürtaj olacak ilk gebeliği 3 yıllık evli ve çok istiyordu anne olmayı bende teyze olacaktım çok heves etmiştik yeniden ne zaman hamile kalır aynı durumu yaşayan anneler varsa bilgi verebilir mi 🥺🙏