tugceo92 2prens_annesi 7 aylik kizim suan 7.5 kg bile degil. Sizinki epey üst seviyede olması gerekenden :)
2prens_annesi 2prens_annesi ya sorma bide kayınvalidem demez mi zayıfladı diye.. ilk oğlum mama yedi normal di.. bu anne sütü alıyor doktor en üstte diyor anlatamıyorum ...🤦🏼♀️
2prens_annesi A@2prens_annesi#1979602 ya sorma bide kayınvalidem demez mi zayıfladı diye.. ilk oğlum mama yedi normal di.. bu anne sütü alıyor doktor en üstte diyor anlatamıyorum ...🤦🏼♀️
2prens_annesi A@2prens_annesi#1979602 ya sorma bide kayınvalidem demez mi zayıfladı diye.. ilk oğlum mama yedi normal di.. bu anne sütü alıyor doktor en üstte diyor anlatamıyorum ...🤦🏼♀️
Eylul_omer7 2prens_annesi masallah canım benim bebeğinde 5 ay 12 günlük iki hafta önce 7.800 du sali aşısı var bklaim ne kadar oldu sipa 😚
Maviucurtma Nkht2705 ya maşallh benim oğlumda çok zayıf aynen 1 yaşındayken 8,5 filandı zaten su an 1.5 yasında 10 kilo bile Yok bir gün kilo alır mı hiç bilmiyorum
Nkht2705 Maviucurtma çocuğu zayıf olunca insan ister istemez çok üzülüyor,kafaya takıyor elde değil ama inan ki boşu boşuna.Önemli olan gerçekten sağlıklı olması☺️