Kızlar 21 aylık o kadar çok konuşuyorum ki. Heceleye heceleye sırf anlasın söylesin diye. Bir kere kediye dedi dediğini duydum benim heyecanladığımı görünce sustu. Günlük televizyon 1 saat bile izlemiyo öyle çok televizyona maruz kaldığını düşünmüyorum. Herşeyi anlıyo bütün söylediklerimi yapıyo kitaplar aldım kitapları inceliyoruz beraber çok düşkün orda çilek köpek muz belki yüzlerce kez söyledim ama yok ona soruyorum susuyo ıı ıı diyo o kadar ne yapsam nasıl teşvik etsem zorlamıyo bile kendini konuşmak için 😒🙄