twofruits sacmalamayten1 maşallah aşısı tutmuş kuruyup kabuk tutacak bizim kolumuzdaki gibi izi kalacak endişe etmeyin müdahale de etmeyin
Denizanasi92 sacmalamayten1 evet normal bizim 2 ay sonra irin aktı içinden normalmiş ateş ve lenf bezlerinde şişme yaparsa sıkıntı oluyor dedi doktor
LadyDi sacmalamayten1 Çok normal. Aşınız tutmuş. Öyle öyle iyileşecek. Bizim 5.5 aylık hala arada böyle oluyo ancak yuvarlak gitgide küçüldü. Doktor da gördü sorun yok dedi. Banyoya da engel değil
enginesma Siz yine de bir gösterin bizimde böyle oldu 4. Ayında başladı bu aşı yeri şişkinliği altı beze gibi dolu doluydu sonrası iltihap olduğunu öğrendim 2 ay boyunca kurumadı hala izi bile duruyor 7 aylığız