Hanımlar merhaba. Kızım 3 aylık 1 haftadır ishal kakasında henüz bi kan göremedim ama çok az mukusluk var. Dün doktora götürdüm inek sütü alerjisi vardır 15 gün süt ürünleri yeme dedi. Sizce hemen geçer mi? Bu durumu yaşayan anneler bana bilgi verin lütfen moralim çok bozuldu. 😞