Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 2 aylık olacak kaka sorunumuz hep vardı neredeyse 1 haftadır hergun kere yapıyor. Sesli ve çok sulu dün gece de yaptı bı baktım böyle jelimsi birşey var 1 ay önce de görmüştüm ama başka hiç görmemiştim. Alerjisi olabilir mi ? Geçen hafta da doktora gittiğimiz de göğüs kısmında isilik tarzı pütürlü kabarcıklar vardı. Doktor isilik dedi bende baya ferah giydirdim ve bı krem kullandım geçti. Dün de böyle görünce korktum . Başına gelen var mı ? Yarın tekrar doktora gideceğim 😥