Arkadaşımın mesajı buraya kopyaladım bu söz ettiği ilacı kullanıp adet görmeyen var mı aranızda 🙈
Merhaba ben 2 ay önce düşük yaptım doktura gittim ve rahim kalınlaşması var dedi adet söktürücü verdi tarlusal ilaç günde iki toz alıyordum dokturun tavsiyesi üzerine ama ilacım bir haftadır bitti ve ben adet olamadım sebebinin bana söylerseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler