Anneler bebısım 51 gunluk 3-5 gundur gunduzlerı uyumaz gecelerı bi huzursuzdu bende atak haftasındayız dıye dusunuorum.dun gecede hep kesık kesık uyudu.gaz sancısı gıbı kıvranıo ama gazıda yok gıbıydı anlamadık ayaklarını karnına cekmıodu en azından.neyse sabaha kadar pış pış pat patla uyuttuk.bugunu kara kara nasıl olcak derken bebısım saat sabah 8 den berı uyuyor.uykusu hassas olan bebek hıc uyumayan bebek suan uyuyo.ve emzırdıgındede kusuyo.surekli meme ısterdı suan o ıstektede bı azalma var gbı.dune kadar hareketli olup bugun bu şekıl olması benı tedırgın ettı.acaba bu durum normal mi 🥹