Defne10 doğduğunda ilk gün içti süt daha sonra hep uyudu 2.gun hastaneden taburcu olmamistik daha hemşireler ebeler uyandırmak için topuklarıni cimciklediler suyla islattilar vs. Ama uyanmadi bir türlü zorla 3 4 saatte bir içiyordu taburcu olurken sarılık yoktu eve geldik gene aynı uyanmiyor 7 saat boyunca uyandiramadigim oldu gözlerde sararma başladı ben anladım ilk kontrolune gittiğimiz gün yanlış hatırlamıyorsam 5.yada 6.gundeydi tahlil yaptılar o zaman anlaşıldı. Ama tedaviden sonra düzeldi çok şükür. 1yada 2 günlük ışık tedavisi