Elifffko Merhabalar, bebeğim 16 aylık emziriyorum. Dişimde apse cıktıgı için doktor antibiyotik vermek durumunda kaldı ama içmek istemıyorum bebege geçer diye😢 Emzirirken kullanan varmı
Busra2089 Elifffko Bende enfeksiyon için kullanmıştım üstelik bebeğim daha 45 günlüktü. Kuzenim doktor benim ona sormuştum o bana emzirirken ilaç kullanımını kar-zarar oranına göre bakıyoruz bizler. Antibiyotik kullanmazsan enfeksiyon vücuduna yayılabilir ve hastanede bile yatabilirsin o durumda bebeğine daha çok zararın olur sütün bile kesilebilir demişti. O yüzden doktorunuza güvenin. Ve ilacınızı aksatmayın bence. Üstelik emzirdiğiniz için süte en az geçebilecek antibiyotikleri vermeye çalışıyor doktorlar.